فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 1
فصل اول: مقدمه و معرفی
1-1. مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3
1-2. بیان مساله………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 5
1-3. اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-4. اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 9
1-4-1. هدف کلی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 9
1-4-2. اهداف اختصاصی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 9
1-5. سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 10
1-6. قلمرو تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11
1-7. محدودیت تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11
1-8. تعریف واژه ها و اصطلاحات………………………………………………………………………………………………………………………11
فصل دوم: مبانی نظری تحقیق
2-1. بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 15
2-2. بازایابی ورزشی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 16
2-3. حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 17
2-4. مزایا و اشکالات حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 20
2-5. حمایت مالی در ورزش………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 21
2-6. فاکتورهای کمک کننده به رشد بالای هزینه های صرف شده در حمایت های مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 23
2-7. اهداف حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 24
2-8. ارزیابی حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 28
2-9. حمایت مالی با تبلیغات متفاوت است………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 30
2-10. تمایز حمایت مالی از مراودات ترویجی دیگر………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 31
2-11. تفکیک حمایت مالی از تکنیکهای ترویجی و مراوداتی دیگر………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 32
2-12. فروش حضوری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 34
2-13. پیشبرد فروش………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 34
2-14. تصویر و بازاریابی هیجانی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 35
2-15. رسانه های گروهی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 36
2-16. پوشش رسانه ای و در هم ریختگی حمایت مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 36
2-17. علامت های تجاری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 37
2-18. مروری بر پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 40
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1. روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 55
3-2. جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 55
3-3. روش اجرای کار………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 56
3-4. ابزار پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 56
3-5. ساختار پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 56
اولویت بندی موانع حمایت مالی در ورزش قهرمانی استان فارس