“
۱-۱-کلیات ۲
۱-۲- بیان مسئله ۶
۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق ۱۷
۱-۴- اهداف پژوهش ۱۹
۱-۵ – سوالات تحقیق : ۱۹
۱-۶- تعاریف مفهومی ۲۰
۱-۶-۱ – نوآوری دانشگاهی ۲۰
۱-۶-۱-۱- بعد آموزشی ۲۱
۱-۶-۱-۲- بعد پژوهشی ۲۱
۱-۶-۱-۳- بعد سازمانی ۲۱
۱-۶-۲ -مهارت اعضای هیئت علمی در کاربرد چرخه یادگیری هفت گانه ۲۱
۱-۶-۲-۱- مرحله استنباط ۲۲
۱-۶-۲-۲- مرحله مشارکت ۲۲
۱-۶-۲-۳- مرحله اکتشاف ۲۲
۱-۶-۲-۴- مرحله توضیح ۲۲
۱-۶-۲-۵- مرحله بسط یادگیری ۲۳
۱-۶-۲-۶- مرحله ارزیابی ۲۳
۱-۶-۲-۷- مرحله توسعه یادگیری ۲۳
۱-۶-۳-یادگیری مادام العمر ۲۳
:
۲- ۱- مقدمه ۲۶
۲-۲-پیشینه پژوهش ۲۶
۲-۱-۱ – نوآوری دانشگاهی ۲۶
۲-۱-۱-۱- تفاوت خلاقیت و نوآوری و تغییر و اختراع ۲۶
۲-۲-۱-۲-تعاریف نوآوری ۳۱
۲-۲-۱-۳- تاریخچه نوآوری ۳۳
۲-۲-۱-۴- انواع نوآوری ۳۶
۲-۲-۱-۵- فرایند نوآوری ۳۸
۲-۲-۱-۶- الگوهای تکامل فرایند نوآوری تکنولوژیکی ۳۹
۲-۲-۱-۶- ۱-مدل فشار علم : ۴۰
۲-۲-۱-۶- ۲-مدل کشش بازار : ۴۰
۲-۲-۱-۶- ۳-مدل اتصالی : ۴۱
۲-۲-۱-۶- ۴-مدل یکپارچه و شبکه ای : ۴۱
۲-۲-۱-۶- ۵-مدل زنجیره ارزش : ۴۲
۲-۲-۱-۷-ویژگی های نوآوری ۴۲
۲-۲-۱-۸- نظام ملی نوآوری ۴۵
۲-۲-۱-۹- تأثیر نوآوری بر فاکتورهای نظام آموزش ۴۷
۲-۲-۱-۱۰- نظریه انتشار نوآوری ۵۲
۲-۲-۱-۱۱-نوآوری دانشگاهی ۵۴
۲-۲-۱-۱۲- نوآوری در آموزش عالی ( بر پایه مدل بالدریج ) ۵۷
۲-۲-۱-۱۳- ابعاد نوآوری دانشگاهی ۵۹
۲-۲-۲- مهارت اعضای هیئت علمی در فرایند یاددهی – یادگیری ۶۰
۲-۲-۲-۱- -فرایند یاددهی – یادگیری ۶۰
۲-۲-۲-۲-تعریف تدریس ۶۲
۲-۲-۲-۳- الگوی تدریس ۶۳
۲-۲-۲-۴-مهارت های تدریس ۶۶
۲-۲-۲-۵- طبقه بندی تدریس ۶۸
۲-۲-۲-۶- رویکردهای تدریس ۷۲
۲-۲-۲-۷-کیفیت تدریس ۷۶
۲-۲-۲-۸- چرخه یادگیری ۸۰
۲-۲-۲-۹- مهارت اعضای هیات علمی در چرخه یادگیری ۸۱
۲-۲-۲-۹-۱- چرخه یادگیری سه گانه ۸۱
۲-۲-۲-۹-۲-چرخه یادگیری چهارگانه ۸۱
۲-۲-۲-۹-۳- چرخه یادگیری پنج گانه ۸۲
۲-۲-۲-۹-۴-چرخه یادگیری هفت گانه ۸۳
۲-۲-۳- یادگیری مادام العمر ۸۵
۲-۲-۳-۱-ابعاد یادگیری ۸۵
۲-۲-۳-۲- رویکرد دانشجویان نسبت به یادگیری ۹۰
۲-۲-۳-۳- سبک های یادگیری ۹۳
۲-۲-۳-۴-یادگیری زدایی ۹۸
۲-۲-۳-۵- تعریف یادگیری مادام العمر ۱۰۰
۲-۲-۳-۶-مقایسه مدل یادگیری مادام العمر با یادگیری سنتی ۱۰۳
۲-۲-۳-۷-ویژگی های یادگیری مادام العمر ۱۰۴
۲-۲-۳-۸-شایستگی های مورد نیاز یادگیری مادام العمر در دانشجویان ۱۰۵
۲-۲-۳-۹-ابعاد یادگیری مادام العمر ۱۰۶
۲-۲-۳-۹-۱-خود مدیریتی ۱۰۶
۲-۲-۳-۹-۲-یادگیری چگونه یادگیری ۱۰۷
۲-۲-۳-۹-۳-ابتکار و نوآوری ۱۰۹
۲-۲-۳-۹-۴-قابلیت جمع آوری اطلاعات ۱۰۹
۲-۲-۹-۳-۵-قابلیت تصمیمگیری ۱۱۲
۲-۲-۳-۹-۶- یادگیری خود تنظیمی ۱۱۳
۲-۲-۳-۹-۷-خود کنترلی ۱۱۴
۲-۲-۳-۱۰- نقش آموزش عالی در یادگیری مادام العمر ۱۱۶
۲-۴-پژوهشهای کاربردی ۱۲۰
۲-۴-۱-پیشینه تحقیقات در زمینه نوآوری دانشگاهی ۱۲۱
۲-۴-۱-۱- پژوهش های خارجی ۱۲۱
۲-۴-۱-۲- پژوهش های داخلی ۱۲۲
۲-۴-۲:پژوهش ها در زمینه یادگیری مادام العمر ۱۲۳
۲-۴-۲-۱-پژوهش های خارجی ۱۲۳
۲-۴-۲-۲-:پژوهش های داخلی ۱۲۴
۲-۴-۳-پژوهش ها در رابطه با مهارت اعضای هیئت علمی در فرایند یاددهی یادگیری ۱۲۵
۲-۴-۳-۱-پژوهش های خارجی ۱۲۵
۲-۴-۳-۲-پژوهش های داخلی ۱۲۶
۲-۵- جمع بندی و نتیجهگیری ۱۲۶
:
۳ – ۱- مقدمه ۱۳۱
۳- ۲- روش پژوهش ۱۳۱
۳-۳ – تعاریف عملیاتی ۱۳۲
۳-۳ – ۱-نوآوری دانشگاهی ۱۳۲
۳-۳ – ۲- مهارت اعضای هیئت علمی در فرایند یاددهی – یادگیری ۱۳۲
۳-۳ – ۳-یادگیری مادام العمر ۱۳۲
۳-۴- جامعه آماری ۱۳۳
۳-۵- نمونه و روش نمونهگیری ۱۳۳
۳-۶- ابزار پژوهش ۱۳۴
۳-۶-۱- نوآوری دانشگاهی ۱۳۴
۳-۶-۲- مهارت اعضای هیئت علمی در فرایند یاددهی– یادگیری ۱۳۵
۳-۶-۳- یادگیری مادام العمر ۱۳۶
۳-۷ – روایی و پایایی ۱۳۷
۳-۷-۱- روایی و پایایی پرسشنامه نوآوری دانشگاهی : ۱۳۷
۳-۷-۲- روایی و پایایی مقیاس فرایند چرخه یادگیری هفتگانه ۱۳۸
۳-۷-۳-روایی و پایایی مقیاس گرایش به یادگیری مادام العمر ۱۳۹
۳-۸-روش جمع آوری اطلاعات ۱۴۰
۳ – ۹- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۴۱
:
مقدمه ۱۴۳
۱۴۳
۱۴۳
۴-۲-۲- آمار استنباطی ۱۴۵
۴ -۲-۲-۱-بعد غالب نوآوری دانشگاهی در دانشگاه شیراز کدام است ؟ ۱۴۵
۴-۲-۲-۲-سؤال دوم : مهارت غالب اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در فرایند
یاددهی – یادگیری کدام است؟ ۱۴۶
۴ -۲-۲-۳- سؤال سوم: بعد غالب گرایش دانشجویان به یادگیری مادام العمر دانشگاه
شیراز کدام است؟ ۱۴۸
۴-۲-۲-۴-سوال چهارم: آیا رابطه معناداری بین نوآوری دانشگاهی ، مهارت اعضای
هیئت علمی در فرایند یاددهی – یادگیری و گرایش دانشجویان به
یادگیری مادام العمر وجود دارد ؟ ۱۵۰
۴-۲-۲-۵-سوال پنجم: . آیا نوآوری دانشگاهی به طور مستقیم پیشبینی کننده
معنادار نگرش دانشجویان به یادگیری مادام العمر میباشد ؟ ۱۵۴
۴-۲-۲-۶-سؤال ششم: آیا نوآوری دانشگاهی به طور مستقیم پیشبینی کننده معنادار
مهارت اعضای هیئت علمی در فرایند یاددهی – یادگیری میباشد ؟ ۱۵۶
۴-۲-۲-۷- سوال هفتم: آیا نوآوری دانشگاهی به طور غیر مستقیم و با واسطه گری
مهارت اعضای هیئت علمی در فرایند یاددهی – یادگیری پیشبینی کننده ۱۵۸
:
۵-۱- مقدمه ۱۶۲
۵-۲- بحث و نتیجهگیری ۱۶۲
۵-۳-محدودیتها ۱۷۹
۵-۳-۱- محدودیتهای اجرایی ۱۷۹
۵-۳-۲- محدودیتهای پژوهشی ۱۷۹
۵-۴-پیشنهادها ۱۷۹
۵-۴-۱-پیشنهادهای کاربردی ۱۷۹
۵-۴-۲-پیشنهادهای پژوهشی ۱۸۱
منابع فارسی ۱۸۲
منابع انگلیسی ۱۸۸
چکیده و صفحه عنوان به انگلیسی
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول شماره (۱-۱): تعاریف ابعاد یادگیری مادام العمر ۱۵
جدول(۲-۱) – الگوهای تدریس ۶۵
جدول (۲-۳) انواع یادگیری زدایی ۱۰۰
جدول (۲-۵) مقایسه بین مدل یادگیری مادام العمر و یادگیری سنتی ۱۰۴
جدول شماره(۳-۱): تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در سال ۱۳۹۳ ۱۳۳
جدول شماره (۳-۲): تعداد و درصد پاسخ دهندگان به گویه ها ۱۳۴
جدول شماره (۳-۳): ابعاد، تعداد سؤالات، شماره سؤالات و روش ۱۳۵
جدول شماره (۳-۴): ابعاد، تعداد سؤالات، شماره سؤالات و روش نمرهگذاری ۱۳۶
جدول شماره (۳-۵): ابعاد، تعداد سؤالات، شماره سؤالات و روش نمره گذاری ۱۳۷
“